söndag 27 maj 2012

Mammornas dag!!

Min underbara familj dom kan dom!! Paket och frukost på sängen och utflykt i dag så kommer denna dagen bli absolut en av de bästa!!! Har fått massvis med fint, det är inte klokt vad Elsa har varit och handlat och vilken smak hon har =) Min egen mamma firade jag redan i fredags för att just hon är min fina mamma!! Bjöd med mamma & pappa till smultronstället Gårdby kafé och lanthandel på fika och så fick mamma köpa vad hon ville i deras fina shop. Själv fick jag med mig ett kuvert där det stod "Öppnas i Gårdby"! Även här överraska Elsa måste jag säga då hon hade knåpat ihop en text där det stod att jag fick köpa mig något fint i deras handel. Både mamma och jag kom hem med påsar med superfina grejer såklart! En dundermysig dag som ni förstår. 







Fina mamma!!

Nu ska vi bege oss till Kristanopel ( ännu ett smultronställe) för fika och mys!

Grattis alla mammor där ute!! 

Kram till er!

2 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig dag!
    Måste åka till Gårdby när jag kommer hem nästa gång. Alldeles för länge sedan jag var där och kollade in allt fint. Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det ett riktigt smultronställe!! Älskar att åka dit och fika och titta på alla fina saker!!

      Kram till dig Elin!

      Radera