torsdag 26 april 2012

Vi är på uppgång..

Äntligen börjar familjen i Vassmolösa pigga på sig och vi är på uppgång helt enkelt =) Elsa har varit pigg idag och faktiskt fått tillbaka lite matlust. Nicklas är också bättre och ska iväg till jobbet imorgon. Farmor får rycka in som barnvakt imorgon eftersom jag ändå har en kortdag på jobbet och slutar redan vid 14.00. 
Efter en enormt jobbig läggning sitter jag nu och reka lite vad det ska bli för nya utemöbler i vår trädgård till sommaren. Är väl i valet och kvalet mellan dessa två...




Båda grupperna är från Mio.

Som sagt innan.. Har haft en hemsk läggning av hysterisk Elsa. Vet inte om hon är rädd för att sova efter all kräkning sista nätterna eller om hon bara vill slita ut hennes föräldrar ännu mer. Men så här jobbigt som det var i kväll var väldigt länge sen det var. Usch, det skär riktigt i hjärtat när hon gråter så hysteriskt, men  det spelar ingen roll om man bär, hon ligger i sin säng, gå ner och titta på tv sen upp igen, läsa bok sen sängen igen.. ja ikväll är allt testat men inget hjälpte. Hoppas hoppas hoppas att det en engång grej!!

Nu längtar jag till långhelg. Trist nog så kommer det bli tjejhelg för Elsa och mig då mannen i huset åker på jobbresa till Budapest. Men vi har massa roliga saker inplanerade och så är det ju Valborg såklart =)


Sist men absolut inte minst är att jag skickar massor av grattiskramar till min systerdotter Agnes idag på hennes 7 års dag!!!


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar