lördag 7 april 2012

Kärring i dagarna två..

Elsa får glatt ställa upp och klä ut sig.. I går när vi skulle på påskmiddag så var vi ju tvungna att ha med oss en påskkärring även till Elsas farmor & farfar=) Sötaste kärringen såklart!!!



Ja, jag säger det gärna igen.. 
Sötaste påskkärring får man leta efter =)

Det blev mycket mat igår. Först kåldomlar hos min kära farmor sen påskbord hos Elsas. Vi var väldigt mätta och trötta igår kväll kan jag lova. Slocknade i soffan på min kära man innan klockan hann slå 22.00. I går höll faktiskt Nicklas i kameran hela kvällen. Inte ofta men därför bjuder jag på ett par bilder där jag är med också. Eftersom det nästan alltid är jag som agera fotograf så är det sällsynt att min fejs är med på bild=)




Vilket väder det är idag.. Rena rama aprilskämtet.. Men det är väl inte för intet man prata om detta aprilväder... 
På Tingshusvägen idag är det målning för mannen som gäller. Elsa och jag har varit ute och lekt i den lilla snön som ligger på marken. Nu käkar hon mellis och jag sitter här i godan ro. Härliga härliga helg och ledighet!!!

Önskar er en trevlig påskafton. Här blir det inget kalas idag. Vi tar mysdag och laddar för nytt påskbord imorgon hos kära mor & far!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar