fredag 6 april 2012

Stressiga tider...

Förmiddagen på Tingshusvägen har varit väldigt lugn. Har haft en sliten påskkärring här hemma som mest har velat myst och tagit det lugnt. Hon sover nu så hoppas att hon har ett gladare och piggare humör när vi ska ner till min farmor på påskmiddag kl 13.00. Vi är dubbelbokade idag också. Först som sagt till min farmor sen till kvällen ska vi till Elsas farmor & farfar för att påskfira! Det är stressiga tider under påsk =) Men givetvis oerhört roligt!!


Fina hyacinter som jag plockade från trädgården i går pryder nu bänken i vardagsrummet!



Min farmor är en väldigt duktig konstnär. 
Vår fårtavla har hon gjort på beställning =)



Elsa gör sig fin till dagens kalas !!

Nu är det väl dags för mig att snoffsa till mig!! 

Vår långfredag känns som allt annat än lång.. Vad ska ni göra denna "långa" dag??

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hej! Vilken härlig tavla! Hoppas ni haft en trevlig dag/kväll. Vi har varit hos mina svärföräldrar och ätit en massa gott. Ha en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Påsken innebär verkligen mycket god mat!! Härligt!
    Ha en härlig påskhelg ni med!!
    Kram

    SvaraRadera