söndag 15 april 2012

Sol ute, sol i sinne...

Stämmer kanske inte 100 % på mig idag. Solen skiner underbart ute men den ger mig tyvärr ingen energi i dag. Kan beror på sömnbrist helt klart. Var uppe och tittade på en film igår som inte var slut förrän midnatt. Vår skrutt bestämde sig för att gå upp kl 6.00 i dag. Jag ni kan räkna själva.. Den ekvationen går inte ihop =) Så därför åkte bilen söder ut idag till mitt "vilo"-ställe. Nämligen hem till mor & far. Elsa fick massvis med uppmärksamhet och lek. Jag fick sova...=) Så efter en timmes vilande och våfflor i magen är vi nu hemma igen. Elsa sover på soffan och jag ska sätta mig på altanen och njuta... 




Våra sticklingar börja ta sig riktigt ordentligt.. 


Hoppas er söndag har varit bra och att NI har kunnat njuta av solen.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar