måndag 9 april 2012

Sliten efter påsk..

Känner att tröttheten har kommit över mig i eftermiddag. Elsa och Nicklas har åkt till Nicklas bror för att titta på de nya lammen som har kommit. Jag hade ingen ork alls att hänga med. Pappa och Elon var här i förmiddags för att hjälpa oss med staket och grindbygge. Har legat i soffan under filten och kollat på en hjärtslitande dramafilm som gick på 4:an. Med en timme i soffan så börja orken komma tillbaka. Maten är nu lagad och jag väntar bara på att mina älsklingar ska komma hem igen. Det räcker med 2 timmar för sig själv.. Hur gärna man än längtar efter egentid så blir jag väldigt väldigt lätt uttråkad och saknar min familj efter bara 5 min =) haha... Bjuder på underbara bilder från igår då Elsa lekte hej vilt med fina kusin Ebbe!





Kram på er!

1 kommentar:

  1. Så fina bilder!!
    Och en så söt liten påskgumma hon var. Min vägrar klä ut sig men ger glatt påskgodis till påskgubbar och harar som knackar på vår dörr ändå;-)
    Kram Anna

    SvaraRadera