onsdag 15 juni 2011

Visst ska man tro på sig själv??


Gullungen med sin favorit kanin!!


Lillfisen sover gott i sin säng efter en rolig eftermiddag tillsammans med mormor och morfar. Efter ett roligt bad och välling i morfars knä sussar hon sött i sin säng. Själv sitter jag ensam i soffan och fick precis ett samtal från mannen att han blir sen, även i kväll:(


Jag har länge haft en tanke om att våga starta ett ganska stort projekt, men inte riktigt vågat, varken när det gäller tron på min egen kunskap eller att det kanske verkligen faktiskt gå. Kan eller vill inte säga något än förrän jag vet hur det kommer bli med mitt framtid "projekt" men jag lovar, när det påbörjas och det faktiskt kanske kommer bli av så får ni veta. Men än så länge får ni nöja er med mina tankar och funderingar kring projektet=) Har rådfrågat min kära moster Ia i dag samt min mamma och pappa såklart. Och som min kloka pappa sa, man ska ALLTID tro på sig själv. Och det ska jag börja göra nu. Kan andra kan JAG!!! Eller ??!! :/ Det är konstigt med mig, men nu när jag (nästan) bestämt mig vill jag bara köra igång! Det pirrar i hela magen av förväntan. Visst hårt arbete kommer krävas men det skrämmer inte mig! Hoppas att min kära syster vill jiona mig också sen är det GO FOR IT!!!


Go´kväll på er vänner!!!

2 kommentarer:

  1. Jodå, syster är på! Och vi grejar det, det känner jag på mig! =)

    SvaraRadera
  2. Så klart vi kommer!!! =) Och kul ska det bli!

    SvaraRadera