fredag 3 juni 2011

Och dagen avslutades på bästa sätt!!


Som ni ser har jag efter en lång dag på stan tillbringat kvällen med min härliga familj nere i Botorp!!! Hela dagen har annars bestått av att leta bröllopskläder till min kära syster! Det har varit ett heltids jobb i dag! Men efter mycket springade och letande kommer du bli snyggast av gästerna imorgon syster!!!!! =)





Nicklas hade ambitionen att ta sitt första dopp i kväll. Men som ni ser så blev varken Elsa eller pappan blöta längre upp än till vaden!


Gårkvällen tillbringades i goda vänners lag här hemma i Vassmolösa!! Det blev en sen kväll med mycket gott dricka i ådrorna så har ju varit lite segt under dagen! Men med en Elsa i huset och övernattande gäster är det bara att gå upp med tuppen och hålla god min =) Tack vänner för i går, och roligaste var såklart att min älskade Anna var hemma och att vi fick träffa Sara, Klas och deras lilla prinsessa!!!!


Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hej Tessan! Vilka underbara bilder. Ni är ju riktigt snygga alla tre!!!Kram<3 /Eva

    SvaraRadera
  2. haha.. Tack Eva!!! Vi hade en riktigt mysig stund i alla fall!! =) Kram

    SvaraRadera