fredag 10 juni 2011

Det är inte min grej bara!!!!!!

Detta med att barn vaknar tidigt är inte rikigt min grej som mamma. Fy attans så trött jag är när Elsa bökar och stökar i mitten av sängen klockan 6 morgonen. Men man kan inte annat än att le när man väl slår upp ögonen. Hon kryper tätt tätt intill än och ska gosa eller kanske snarare ta tag i min näsa eller något och så ler hon det största hon kan, typ som att- HEJ, VAD ROLIGT ATT DU OCKSÅ ÄR VAKEN MAMMA!!! =) Men jag frågar henne varje morgon VARFÖR kl 6????? 7 är helt okej för mig, men alltså 6 eller 6.20 eller vad det än är innan 7 blir jag galen på. Och sen när vi väl går upp efter att hon lekt nån halvtimme med sin tutte eller vad som och jag och Nicklas ligger och halvsover, så ska hon sova igen efter bara någon timme för hon är dötrött. Skitunge, sov ut på morgonen så vi kan leka hela förmiddagen istället!!!!!

Nu är klagomuren över dagen =) Jag laddar för fullt för en helkväll ute på Garpens fyr med mina härliga jobbakompisar från Halltorpsskolan!!! Oj oj oj vad roligt vi ska ha. Lär väl kännas i morgon i huvudet, men det kan det vara värt!!!!

Tjing tjing!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar