fredag 15 februari 2013

Att göra...

Nu är sportlovet här. Det var med lätta steg jag steg upp ur sängen i morse. Dels för att det var väldigt länge sen jag sov så gott som i natt ( bara uppe och kissa 1 gång!! ), sedan var det såklart också vetskapen om att efter dagens arbete så stundar en veckas lov. Visst brukar jag längta till loven. Med detta kommer precis i tid då min kropp har ropat ett tag efter att få vila. Började dock eftermiddagen med att skriva en liten "Att göra"-lista. Vila står absolut med på den helt klart. Men det är en massa saker som ska fixas innan bebis kommer. Så eftersom denna veckan är fri och N är ledig ett par dagar också så har jag tänkt att vi ska ta ett ordentligt ryck i att fixa!! 




Här tillbringar jag tid då blogginlägg ska skrivas eller just som i dag när Att göra-listor skrivs!
En så länge så vårt skrivbord plats i lekrummet! 

Nu är det fredagsmys som gäller för hela slanten!

Trevlig helg fina ni!

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en bra helg, och förhoppningsvis vilande vecka. Men visst är det skönt att pyssla när det sker i mys byxornas tecken och lusten faller på när man själv vill. Ta hand om dej. Kram S-mor

    SvaraRadera