söndag 10 februari 2013

Älskad..

I dag har jag varit älskad i 7 år av mannen i mitt liv. Han har gett mig absolut det bästa, vår fina Elsa och en liten lillebror på väg. Att någon kan betyda så mycket och ge en så mycket glädje i livet är helt underbart! Han är helt klart min bästa vän, mitt hem och min kärlek. Tack älskling för att du finns i mitt liv! 


Halsband från N.
Älskad...


Vackra tulpaner fick jag med.. =)

Det är i dag som är årsdagen. Men vi firade det lite extra i går. Vi är egentligen inga som firar storslaget eller köper dyra presenter till varandra på dessa dagar. Men det blev 3-rätters middag på kvällen för bara vår lilla familj. En mysig kväll som avslutades med melodifestivalen såklart!


Mannen... :) 

Ett litet inlägg i kärlekens tecken blev det såhär på söndagseftermiddagen. Snart väntar dans för Elsa och mig. Sedan är det uppladdning för kommande arbetsvecka.. 

Hoppas er helg varit bra!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar