måndag 16 juli 2012

Shoppinggalning..

En av fördelarna när man varit "instängd" med en sjukling i huset i en vecka är att man utan några som helst samvetskval kan lämna man och barn hemma för en ordentlig shoppingrunda i stan. Så gjordes i eftermiddag. Mål med all handling var att införskaffa planteringsbord + massvis med lullull till detta projekt. Jag lyckades ganska bra med mitt mål. Kom hem med x-antal kassar och ett nytt planteringsbord. Dock ska själva bordet bytas då vi har hittat ett annat vi vill ha hux flux.. Ja sånna är vi =) Men gud vad skönt det var att komma hemifrån och vara själv en stund (tillsammans med visa såklart). Visar inte bilder på mina inköp än. Måste få till vår lilla hörna först. Men snart så får jag hoppas =) Har blivit lite nätshopping nu ikväll också. Har använt upp mitt presentkort på Systerlycklig som jag fick av kära moster när jag fyllde år. Har velat lite fram och tillbaka vad jag har velat köpa. Men nu har jag klickat hem en superfin termos och en liten burk. Är mycket nöjd med alla dagens inköp. Åhh man kan inte annat än att älska shopping och speciellt inredningsshopping!!! 



Klicka in ni med på Systerlycklig!
Finns massor av finingar från Green gate! 




Den minsta burken fick det bli.
Inte dumt att bjuda på kaffe i fintermosen och lite kex i sötburken=)



Medan mannen målar och dotter sover så är det här jag har krypit upp!!
Nya kuddar som min älskade mamma har sytt.
Tyget kommer från Hemtex. Var egentligen gardinlängder =)

Kram till er kära läsare! Ni gör mig så glad när jag ser att så många besöker min sida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar