lördag 14 juli 2012

Ett av sommarens projekt..

Ett av sommarens alla projekt har varit att måla våra utefåtöljer vita. Jag är nu äntligen färdig med den ena och den andra har bara en strykning kvar. Men kunde inte vänta med att lägga upp lite bilder från vår kommande mysplats! Kan se framför mig att jag och Nicklas sitter här om kvällarna och dricker vin.. Helt klart =)



Kruka inhandlad på Hemtex.


Stolarna har jag fått ärva från min farmor. 
Tyget på dynorna kommer från IKEA.
Det lilla bordet köpte jag på Rusta. Perfekt avställningsbord för sommardrinkar!


Dagens lunch fick bli jordgubbar från landet!

Elsa är fortfarande dålig. Natten och morgonen har varit tuff men med Ipren i kroppen och med en snäll morfar som kommer och leker så har hon faktiskt varit hyfsat pigg hela förmiddagen. Det är inte mycket hon äter men det är förståeligt då hon har blåsor i hela munnen. Men lite kex och saft har hon ändå lyckats få i sig!! 

Längtan till morgondagen är obeskrivlig då det äntligen är dags för kärt återseende av Lasse Winnerbäck i Borgholms slottsruin!! En magisk kväll kommer det helt säkert bli!

Kram till er fina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar