onsdag 18 juli 2012

Fika för två!!

Trots att man verkligen inte borde så är kvällsfikat väldigt smarrigt. När Elsa har somnat och nybakad tårta finns i kylen så kan man ju inte direkt låta bli. Jag provbakade nämligen en tårta igår inför kommande sommarfest. Helt klart godkänd och väldigt god. Så gäster, det kan mycket möjligt bli en sån här ni blir bjudna på =) 


Browniebotten, hallonmousse, grädde och hallon.
En vinnande kombination!




Jag hinner tyvärr inte lägga upp receptet just nu då jag har en dotter som drar i mig och vill åka ner till mormor & morfar. Så bara att lyda =)


Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Den ser verkligen smarrig ut. Förstår att dottern sover, då ljuslyktorna få stå på bordet. (hi,hi)Hälsa mormor och morfar så gott. /Eva:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer så bra att dotter sov!!! =) Vi vuxna passar på...

      Radera
  2. Oj, ja den ser verkligen smaskig ut:)) väntar på receptet då;)
    Hoppas tösen mår bättre nu!! Verakr som många är sjuka den här sommaren, hm!! Tyra blev förkyld när vi var iväg. Nu får väl ändå sommaren skärpa till sig tycker jag:))
    Fina utemöbler med!!
    Ha en fin dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var smarrig. Ska försöka få upp receptet ikväll!
      Elsa mår mycket bättre som tur är! Men det verka vara en riktig sjukdomssommar..
      Håller med dig.. Nu måste solen komma!!!

      Kram

      Radera