måndag 31 oktober 2011

Vardagslyx...

..kan vara en dag som denna. Då jag slutar tidigt från jobbet och jag har hela huset för mig! Nicklas och Elsa är hos kompisar på Öland och jag kan bara vara för ett tag! Ni som inte ha barn kanske inte riktigt förstå hur ovanligt det är att vara just helt själv. Det är vanligare att man åker iväg själv men inte just att vara hemma själv! Min älskade man sa till mig att jag skulle strunta i alla måsten som tvätt, disk och bara vara! Han vet vad jag behöver och jag älskar honom otroligt mycket för det!!!

Så här sitter jag alltså själv i soffan med katten vid mina fötter. Jag har läst runt på olika bloggar jag följer, ätit en kall våffla från gårdagen och såklart måste jag skriva några rader här också!!

Lägger upp en bild från Elsas nya klädhängare! Den kom upp igår kväll och visst är det så otroligt gullig att se dessa små jackor och tröjor upphängda.


Nu ska jag fortsätta njuta av eftermiddagen=)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar