måndag 3 oktober 2011

Trist trist trist...

jajamen.. basilusker har på något sätt kommit in i min kropp. Efter jobbet i dag så har jag bara vilat. Sovit ett par timmar och gosat med vår underbara tjej såklart. Skittrist verkligen.. Vet jag att lovade er en massa bilder från vår nedervåning. Men orkar inte ta några fina bilder just nu. Kanske kanske imorgon.

Men har suttit och surfat lite här runt på nätet nu efter skruttan har somnat. Skulle hitta en fin matta till hallen. Men den jag egentligen vill ha ( En Viggo star) är för dyr tycker min kära sparsamma man så nu vet jag inte vad det blir. Men hittade något helt annat som kommer beställas inom kort. En superfin ljusstake till jul från ellos!! Den har mannen inget med att göra =)


Kommer bli jättefin på köksbordet till advent!

Go´kväll på er kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar