lördag 29 oktober 2011

Hundvakt en härlig höstdag!

Sånna här dagar är hösten som finast! Solen skiner, det är ca 10 plus ute och träden är helt underbara! Dagen till ära har vi haft Smilla här. Alltså vi har varit hundvakt åt världens sötaste lilla valp. Det är som vi har haft två små bebisar här idag=) Fast den ena ska ut och kissa var 20 min. Mycket roligt såklart, bara det att Elsa är lite skeptisk mot henne...



Mamman i huset ( jag ) har var ovanlighetens skull varit inne i stan själv en sväng=) Otroligt skönt måste jag säga! Jag handlade mig en klänning och så blev det lite mer inhandlat till barnkalaset imorgon! Barnkalaset som vi ser SÅÅ mycket fram emot och som vi har längtat till. Tur är ju också att faktiskt halva förkylningen har flyttat, den tog mig nästan på orden igår=) Både Elsa och jag är redan bättre! SKÖNT!

Önskar er alla en härlig helg! Njut av hösten.. Dagar som denna är den magiskt!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar