söndag 24 mars 2013

Påsk närmar sig..

Då är det 11 dagar till BF och varje dag finns ett hopp om att just i dag är dagen då lillebror kommer. Men jag har haft fel varje dag hittills. Men men, nära är det oavsett och påsken börjar närma sig med stormsteg. Tycker i och för sig att påsk och vår rimmar väldigt fint. Men just nu kommer det mer snö här varje dag så våren och allt vad det innebär lär väl vänta ett tag till är jag rädd. Påskpysslat har vi hunnit med, i alla fall lite. Elsa och N målade ägg häromdagen. Dom blev jättefina och Elsa visar mer och mer att hon ärvt sin pappas konstnärliga ådra.. Eller jag hoppas så att hon har gjort det. Jag gillar att pyssla och greja men när det gäller rita/teckna så är jag fruktansvärd. Nu har Elsa börjat måla huvudfotingar så jag kan inte ens glänsa med mina streckgubbar längre...=)



Mina fina hjälps åt..


Resultatet!!


Finare påskris får man leta efter.. 

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Ja så fint! Kram till er <3 Har det bakats sockerkaka på innehållet

    SvaraRadera
  2. Tack!! Japp, sockerkaka blev det den dagen till fika!! Två flugor i en smäll :)
    Kram!

    SvaraRadera