torsdag 7 mars 2013

Falskt alarm...

I går eftermiddag trodde jag verkligen att det var dags. Att bebis skulle komma! Värkarna började vid tre-tiden och höll på ända till nio på kvällen. De kom och gick och vissa gjorde riktigt ont. Men icke, efter nio kände jag ingenting och natten har varit lugn. Hmm, att behöva ha ont utan belöning känns ju skit.. Men har beslutat i alla fall att min sista arbetsdag är redan imorgon eftersom jag haft väldigt mycket ont på sista tiden och förvärkarna avlöser varandra. Är såklart med blandade känslor jag lämnar mina fina elever! Men en vecka hit eller dit spelar kanske mindre roll. Och som min kloka man sa igår. Det är kanske kroppen som säger till dig att börja ta det lite lugnt!! Ligger väl ganska mycket i det och under de sista veckorna har det varit väldigt mycket att göra på jobbet med samtal som ska bli klara och långa arbetsdagar. 
Så dessa 3 veckor, innan bebis är beräknad, ska jag njuta av det fina vädret i en solstol på altanen.. Låter inte det bra så säg?? =)


Vi har minsann njutit ute i det fina vädret i veckan.
En tjej som är överlycklig att sandlådan äntligen är snöfri!


Mina fina letar vårtecken

KRAM PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar