torsdag 10 november 2011

Julfrossa...

Har varit inne i stan en sväng i dag och letat farsdags presenter till både min pappa och Elsas pappa. Letade även födelsedagspresent till söta Walter som vi ska på kalas till på lördag. Men det jag vill komma till är att det går verkligen inte att gå in i någon form av inredningsbutik utan att bli helt julfrälst. Det finns så mycket fint och julkänslan kommer till mig på en gång.
Jag älskar julen och älskar att julpyssla i alla former; dukning, bakning, slå in klappar, pynta och julsångerna har redan spelats här på Tingshusvägen=)




Inspiration kan man få till max både i butik och här på nätet.



Vi (jag) har beslutat att ny adventsljusstake ska inhandlas till köksbordet. Det lutar åt att det blir en med blockljus och fina nummerbrickor på. Vill även ha denna fina JUL-ljustaken i fönstret! Få se om den blir röd eller vit bara... =)


Såg denna söta brickan på Hemtex i dag.
VILL HA!

Snart börja det bli dags att handla julklappar också... Så kul=)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar