tisdag 25 januari 2011

och så kom Elsa.

mycket har verkligen hänt sen sist jag bloggade. Nu är jag nybliven husägare och nybliven mamma! Vår lilla tjej Elsa beslöts sig för att komma 2 veckor förtidigt, närmare bestämt 6 november. Sedan dess har ens liv definitivt förändrats :) Vi har också köpt hus! Så namnet på bloggen. I Vassmolösa bor vi nu förtiden i ett jättefint gammalt trähus som vi sakta men säkert ska renovera till det bättre ( förhoppningsvis).

Jag hoppas verkligen att jag kommer att ha tid till att uppdatera er (väldigt många) läsare så ofta som möjligt. Jag har kommit i gång med ridandet igen på Snäckan. Det är hur kul som helst så det kommer att innehålla en hel del hästsnack här kan jag lova!!!



Vår lilla skrutt som agera fotomodell!!!

Så hjärligt välkomna nya som gamla läsare! Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv och ni kommer att få en liten inblick i det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar