tisdag 25 januari 2011

en stund för mig själv....

sötaste sovtjejen...



det är inte ofta de stunderna kommer nu förtiden. Men faktiskt just nu. Elsa har somnat gott i sin säng och mannen i mtt liv är ute och slipar lister=)

Dagen har varit som alla mammalediga mammors kan jag tänka mig=) Fikat med underbara Mikaela och sedan lunchat med min kära pappa! Eftermiddagen har Elsa hållt sin mamma sysselsatt! Men med ett toppenhumör så det har bara varit lek, gos och bus!



Efter min lilla stadstripp när jag kom hem innanför dörren, märkte jag att min sko var sönder. Och inte lite heller. Förmodligen har det sett väldigt roligt ut för de som gått bakom mig idag. Min sko har typ pratat med folk. Hela skosulan hade lossnat, den satt bara fast framme vid tån så ni kan ju tänka er hur snopen jag blev när jag kom hem. Men inget ont som har något gott med sig =) I morgon ska det nu inhandlas nya såklart!!!! hahah..

Nu ska det göras inbjudningskort!! På återseenede mina vänner!!


Förresten, jätteroligt att så många redan varit inne och läst!! Kommentera mera... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar