tisdag 21 maj 2013

Pax för gräsklippning..

I går var en sån där kväll då man helst inte ville gå in. Vädret var ljuvligt och jag gjorde en av mina nya favoritsysslor, klippte gräset. När man som mammaledig tvåbarnsmamma så finns det inte så mycket tid till att bara vara så jag har nu paxat gräsklippningen till en av mina sysslor. Att bara få gå och inte tänka på något mer än att dra denna maskin fram och tillbaka är en riktig meditation för min del. Så, yes, jag gillar gräsklippning från och med NU!! =) 
Att kvällen var underbar berodde också till stor del på att denna tjejen var på topp och visade sig från sin bästa sida!! 



Vår helt fantastiska tjej!!
Kärleken är obeskrivlig!


Nyklippt, nytt parasoll och körsbärsträdet blommar.
Ja, här kan man sitta! 

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar