torsdag 7 juni 2012

Fler nationaldagar tack!!

En nationadag eller två skulle inte sitta fel lite oftare. Himmel så underbart det var att vara ledig sådär mitt i veckan och känna att denna dagen är enbart en bonus och den ska vi göra det bästa av. Vilket vi så klart gjorde =) Trots kylan ( 11 plus är inte godkänt för att vara i juni ) så blev det grillning med fina vänner. Tre ungar som lekte som bara den och i alla fall vår tjej var helt slut när de åkte hem så det var knappt vi hann till sängen innan John blund hade kommit. Nu räknar vi ner till nästa ledighet.. Bara jobbdag imorgon med sen väntar helg!! 


Coola tjejen i sandlådan.
Kepsen på sne och full koncentration på att baka sandkakor.
Har blivit bjudna på många goda bakelser denna eftermiddag =)





Vill skicka massvis med kramar till min mamma i dag som fyller 50 år. GRATTIS älskade du!!

Nu väntar sängen för mig! I morgon tar jag på mig 50-tals klänningen från farmor och gå på personalfest!! Jihoo..

Kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar