fredag 7 juni 2013

I dag bär det av....

Åh, i dag är dagen då vi åker till Barcelona. Jag, min mamma, min syster, min moster och Bosse. Vi ska bara njuta, ta det lugnt, titta på vackra byggnader, shoppa.. Ja, ni vet ta dagarna som dom kommer, göra precis vad vi vill utan att det är barn som drar en i armen och vill gå dit eller ha glass eller som det brukar vara mest.. inte vill vara just där vi är just nu.. Helt enkelt bara ta det lugnt utan massa MAMMA-rop och kläng runt benen. Visst, har ju Bosse med mig. Men han har liksom inte kommit till det stadiet än så där är det mest äta, sova fortfarande. 
Bjuder på en gäng bilder från framsidan som nu äntligen har fått sig lite möbler. Saknas fortfarande några krukor och så funderar vi på att bygga någon stege av någon slag där vi kan ställa piff. Återkommer i den frågan. Men det är fortfarande en aning tomt. Men de senaste dagarna har frukostarna intagits här!


Möbler från EM möbler. 



De fina krukorna har min fina N gjort. 
En till ska snart komma på plats hoppas jag.. =)


Har verkligen varit strålande väder här nu ett par dagar så jag håller tummarna att Barcelona kan leverera samma. Nu blir det packa då både barnen sover.

Kram på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar