måndag 11 november 2013

3 år men nu blir det paus...

I onsdags blev vår Elsa hela 3 år. Detta firades såklart med frukost på sängen, massvis med paket och lek på lekland den dagen. Sedan har det både varit barnkalas och släktkalas efter det. Hon har helt klart blivit ordentligt firad och fått så mycket fint och mängder av nya leksaker. Och det var för precis 3 år sedan som jag började blogga. Vi hade flyttat till vårt hus här i Vassmolösa och Elsa var nyfödd. Det har varit så kul att på ett sätt föra en liten dagbok här tillsammans med er läsare. Och det är väldigt roligt att gå tillbaka och läsa gamla inlägg. Mycket har hänt sedan första inläggen och bloggen har ändrat form sedan dess. Man lär sig såklart med tiden och jag har lärt mig om vad jag vill dela med mig av och inte. Så från att bloggen har varit en dagbok där jag skrev om vad jag gjort dagarna i ända så har den nu sista tiden handlat om inredning, inspiration, foton och såklart familjen. Men familjens vardag har det skrivits mindre om och jag har lagt fokus på annat just här. Men, det jag skulle komma till är att bloggen kommer att ta en paus. Vardagen med två små solstrålar (nästan jämt) tar mycket tid, plus att jag vill kunna ge er fina foton och inspiration och det hinns liksom inte med just nu. Så på obestämd tid så lägger jag bloggen på hyllan. 
Ni är varmt välkomna att följa mig på Instagram där jag nästan dagligen lägger upp bilder från livet på landet =) tessan_83 heter jag där!!
TACK för nu... 

Paket och frukost på sängen är en tradition.


Födelsedagsbarnet! 
Bästa Elsa!



En riktig höjdare var en ny "Duran och Mollan" dvd. 

KRAM på er alla! <3

1 kommentar:

  1. Förstår att det är svårt att hinna med när man har två små söta troll att ta hand om.
    Ha de fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera